Top

Ανοσοποιητικό

Lifezone.gr / Επίλεξε Ανάγκη:  / Ανοσοποιητικό
lifezone.gr article zinc o fylakas tou anosopoihtikou

Ψευδάργυρος: ο φύλακας του ανοσοποιητικού!

Το ανοσοποιητικό μας σύστημα και η σωστή λειτουργία του μας απασχολεί έντονα τα τελευταία χρόνια.

lifezone.gr article swmatofylakes anosopoihtikou

Οι σωματοφύλακες του ανοσοποιητικού συστήματος

 

Ο χειμώνας ήρθε και τα πρώτα κρύα πλησιάζουν! Το ανοσοποιητικό μας σύστημα καλείται να ανταπεξέλθει σε όλους τους πιθανούς εισβολείς που το βάλλουν.

lifezone.gr article vitamin d3 pws ephreazei thn swmatikh kai psyxikh ygeia

Βιταμίνη D: Πώς επηρεάζει την Σωματική & Ψυχική μου υγεία;

Η βιταμίνη D ή αλλιώς η βιταμίνη του ήλιου είναι την πραγματικότητα μια ορμόνη που παράγεται μετά την έκθεση στον ήλιο και μικρή ποσότητα αυτής προσλαμβάνεται από τις τροφές.

Βιταμίνη C: Η πιο διάσημη υδατοδιαλυτή βιταμίνη

Η Βιταμίνη C είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη. Είναι γνωστή και ως ασκορβικό οξύ και αποτελεί μια φυσική οργανική ένωση με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η παραγωγή της αρχίζει από τη γλυκόζη και κάποια παράγωγά της. Πολλά ζώα έχουν την ικανότητα να παράγουν βιταμίνη C και από μόνα τους, ενώ συντίθεται και από μερικά βακτήρια και από όλα τα φυτά και τα φύκια.

Βιταμίνες και Ανοσοποιητικό: Όλα όσα θέλουμε να γνωρίζουμε

Βιταμίνες και ανοσοποιητικό, ένα θέμα που μας απασχολεί όλους αυτή την περίοδο… Σε αυτή την πρωτόγνωρη για όλους, ακόμη και για τους επιστήμονες, κατάσταση προσπαθούμε να σταθούμε σωματικά και ψυχολογικά δυνατοί. Να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας. Μένουμε σπίτι, φροντίζουμε για ισορροοπημένη διατροφή και λαμβάνουμε με τη συμβουλή του οικογενειακού γιατρού μας, τις βιταμίνες που θα ενισχύσουν και θωρακίσουν την καλή υγεία του οργανισμού.

Ανοσοποιητικό: 3+1 πράγματα που ίσως δεν ξέρεις για αυτό

Μπορεί ο χειμώνας να έχει αργήσει να κάνει την εμφάνισή του, όμως το ανοσοποιητικό μας σύστημα πρέπει να είναι προετοιμασμένο απέναντι σε κάθε εχθρό που μπορεί να το απειλήσει!

Μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση αποτελούν τη βάση της υγείας μας, καθώς μια φτωχή ποιοτικά διατροφή θα οδηγήσει σε ελλείψεις βιταμινών και μετάλλων, απαραίτητων για τη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού μας. Είναι σημαντικό η διατροφή μας, ειδικά τώρα το χειμώνα, να περιλαμβάνει ποικιλία από όλες τις ομάδες τροφίμων, κυρίως φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης. Παράλληλα, η συστηματική άσκηση έχει δείξει ότι μπορεί να ενισχύσει την άμυνα το οργανισμού μας γι’ αυτό και δεν πρέπει να την παραλείπουμε ακόμη και το χειμώνα!

lifezone.gr mageirepste anosoprostateutika me systatika pou kratoun thn astheneia makria

Μαγειρέψτε ανοσοπροστατευτικά, με συστατικά που κρατούν την ασθένεια μακριά!

Έχετε εφοδιαστεί με φάρμακα για το κρύο και τη γρίπη, έχετε πλήρη επάρκεια με απολυμαντικά χεριών και χαρτομάντιλα, αλλά έχετε εξετάσει πώς η διατροφή σας επηρεάζει την υγεία σας;