Οι top 20 ισχυρές αντιοξειδωτικές τροφές και τα οφέλη τους

Οι top 20 ισχυρές αντιοξειδωτικές τροφές και τα οφέλη τους

Πρόωρη γήρανση, σκαμπανεβάσματα στη διάθεση, αλλεργίες και καρκινογενέσεις θέλουν τα...αντιοξειδωτικά τους...

 
 
 

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες είναι απαραίτητες στη καθημερινή μας διατροφή αφού καταπολεμούν αλλά και περιορίζουν την οξείδωση που μπορεί να προκαλέσει στον οργανισμό διάφορα προβλήματα υγείας. Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Βοστώνης έχουν καθορίσει για κάθε τρόφιμο μια ποσότητα μονάδων (μονάδα Orac) για να μετρήσουν την αντιοξειδωτική ικανότητα του. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι κάθε άνθρωπος θα πρέπει να λαμβάνει καθημερινά από 3.300 έως 4.500 μονάδες Orac για να δημιουργήσει μια ασπίδα από τις οξειδώσεις. Διαβάστε λοιπόν παρακάτω τι σας προσφέρουν οι αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά και ποιες είναι οι 20 τροφές με τις περισσότερες μονάδες Orac.

Τι κάνουν τα αντιοξειδωτικά

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες είναι υπεύθυνες για την πρόωρη γήρανση. Περιορίζουν τη διάσπαση του κολλαγόνου και κρατούν το δέρμα ελαστικό. Τα αντιοξειδωτικά ακόμη προσφέρον στον οργανισμό:

→Τι μας γερνάει 6 χρόνια νωρίτερα;

 
 
 

*Αντικαρκινική δράση: Θεωρείται ότι τρόπον τινά «μπλοκάρουν» τις καρκινογόνες ουσίες που μπορούν να μεταλλάξουν υγιή κύτταρα και καθυστερούν μηχανισμούς καρκινογένεσης.
*Μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση, αλλά και τις πνευματικές ικανότητες.
*Βοηθούν σε φλεγμονές, οιδήματα και εκφυλιστικές αλλοιώσεις.
*Δρουν προστατευτικά για τις αρθρώσεις και τα οστά.
*Έχουν αντιαλλεργική δράση

Top 20 τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά (σε μονάδες orac)

Αντιοξειδωτικές ουσίες είναι η βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε, β-καροτένιο, σελήνιο, φλαβονοειδή, ψευδάργυρος, λυκοπένιο, φαινόλες και το συνένζυµο Q10.

 

20. Αχλάδι (1): 222 μονάδες Orac

19. Μπανάνα (1): 223 μονάδες Orac

18. Ροδάκινο (1): 248 μονάδες Orac

17. Μήλο (1): 301 μονάδες Orac

16. Μελιτζάνα (1): 326 μονάδες Orac

15. Κρεμμύδι (1): 360 μονάδες Orac

14. Βρασμένο κουνουπίδι (1 φλιτζάνι): 400 μονάδες Orac

13. Βρασμένα φασόλια (1 φλιτζάνι): 404 μονάδες Orac

12. Ακτινίδιο (1): 458 μονάδες Orac

11. Πιπεριά (1): 529 μονάδες Orac

10. Αβοκάντο (1): 571 μονάδες Orac

9. Ψητή πατάτα (1): 575 μονάδες Orac

8. Δαμάσκηνα (1): 626 μονάδες Orac

7. Χυμός από φυσικό γκρέιπφρουτ (1 ποτήρι): 1274 μονάδες Orac

6. Βατόμουρα (1 φλιτζάνι): 1466 μονάδες Orac

5. Παντζάρια βρασμένα ( 1 φλιτζάνι): 1782 μονάδες Orac

4. Βρασμένο σπανάκι (1 φλιτζάνι): 2042 μονάδες Orac

3. Πράσινο λάχανο βρασμένο (1 φλιτζάνι): 2048 μονάδες Orac

2. Μύρτιλλα( φλιτζάνι): 3480 μονάδες Orac

1. Μαύρο σταφύλι, σπιτικός χυμός ( 1 ποτήρι): 5216 μονάδες Orac

ORAC: Η δίαιτα που επιλέγουν οι περισσότεροι

 
 
antioxidant
 

Ακολουθήστε Μας

 

loading...