Ποιες τροφές δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή των παιδιών σας!

diatrofi paidiwn post

 

Η διατροφή των παιδιών είναι το Α και το Ω για την σωστή ανάπτυξη τους. Από την μικρή τους ηλικία, πρέπει να τους δώσεις τις σωστές διατροφικές βάσεις, με τις οποίες θα πορευτούν σε όλη τους την ζωή!

Οι παρακάτω σούπερ τροφές δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή των παιδιών, καθώς εφοδιάζουν τον οργανισμό τους με τα απαραίτητα συστατικά για την σωστή ανάπτυξή τους.

Ψάρι και θαλασσινά
Το ψάρι είναι πλούσια πηγή των ω-3 λιπαρών οξέων που είναι ευεργετικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Προτιμήστε τα μικρά ψάρι που μπορούν να καταναλωθούν με το κόκκαλο, μιας και αποτελούς πλούσια πηγή ασβεστίου, φωσφόρου και ω-3 λιπαρών.

Λιναρόσπορος
Βάλτε τους λιναρόσπορο στα δημητριακά ή σε σπιτικά γλυκίσματα όπως το κέικ. Αυτοί οι σπόροι είναι γεμάτοι από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε στις σαλάτες ή σε smoothies.

Πράσινα λαχανικά
Πράσινα λαχανικά όπως μπρόκολο, σπανάκι, άγρια χόρτα, μαρούλι, είναι πλούσια σε σίδηρο, ασβέστιο, φυτικές ίνες, βιταμίνη C, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και φυλλικό οξύ. Ξεκινήστε να τα δίνετε στο παιδί από μικρή ηλικία και μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι τα μωρά που εισάγονται στα απλά λαχανικά νωρίς είναι πιο πιθανό να τρώνε ακόμη και άγνωστα λαχανικά αργότερα.

Φρούτα
Τα φρούτα είναι καλή πηγή φυσικών σακχάρων, πλούσια σε βιταμίνες και είναι η καλύτερη και πιο υγιεινή λύση στην έντονη επιθυμία για γλυκό. Επιλέξτε πάντα φρούτα βιολογικά και εποχής ώστε να εξασφαλίσετε τη μέγιστη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και να αποφύγετε τα φυτοφάρμακα.

Ξηροί καρποί και φυστικοβούτυρο
Το φυστικοβούτυρο είναι αγαπημένο σνακ των παιδιών, ενώ μόλις δύο κουταλιές της σούπας περιέχουν σχεδόν το μισό των αναγκών της πρωτεΐνης ενός παιδιού προσχολικής ηλικίας. Μην ξεχνάτε επίσης να τους δίνετε ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, κάσιους και καρύδια.

Τρόφιμα ολικής αλέσεως
Δοκιμάστε από τα κλασικά, όπως το καστανό ρύζι και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως μέχρι τα πιο εξωτικά όπως το κινόα, το φαγόπυρο και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Γιαούρτι
Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε προβιοτικά, πρωτεΐνες και ασβέστιο - όλα όσα χρειάζεται ένα παιδί για να είναι ο οργανισμός του υγιής. Μην αγοράζετε γιαούρτια με προσθήκη ζάχαρης. Προτιμήστε το κλασικό βιολογικό κατσικίσιο γιαούρτι, στο οποίο θα προσθέσετε λίγο μέλι ή φρούτα εποχής.

Ακολουθήστε Μας