Θέλετε να τσιμπολογήσετε; 15 επιλογές με ελάχιστες θερμίδες!!!

lifezone.gr thelete na tsimpologhsete 15 epiloges me elaxistes thermides
Διαβάστε παρακάτω μια λίστα με επιλογές που θα σας βοηθήσουν να...


...«κόψετε» τις λάθος τροφές και τα ροφήματα που σας χαλάνε τη δίαιτα ή σας φορτώνουν με εκατοντάδες θερμίδες.

Αν νιώσετε την ανάγκη να φάτε και το γεύμα ή το δείπνο αργεί, μπορείτε να καταναλώσετε κάποιο σνακ ή μια γρήγορή και χαμηλή σε θερμίδες επιλογή.

Το lifezone για αυτές τις καταστάσεις σας προτείνει:

Ζελέ: 1 μερίδα δεν ξεπερνά τις 80 θερμίδες

♦ Χυμός πορτοκάλι: 1 ολόκληρο ποτήρι περιέχει έως 150 θερμίδες

♦ Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Χωρίς ενοχές…Μόνο 120 θερμίδες

♦ Μπανάνα: Αν και είναι παρεξηγημένη θα πάρετε μόνο 120 θερμίδες

♦ Μους με κακάο: Δεν ξεπερνά τις 30 θερμίδες

♦ Κορν Φλέικς: Αν βάλετε μισή μερίδα κορν φλέικς με λίγο γάλα θα πάρετε 160 θερμίδες

♦ Τηγανητές πατάτες: Αν κάνετε αυτή την παρασπονδία φάτε μισή μερίδα για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

♦ Πίτσα μαργαρίτα: 1 κομμάτι δεν έχει περισσότερες από 150 θερμίδες

♦ Τοστ: Βάλτε μόνο τυρί για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

♦ 1 μήλο: Μόνο 70 θερμίδες

♦ Φρυγανιές με φέτα: 3 φρυγανιές με ένα μικρό κομμάτι φέτα περιέχουν 160 θερμίδες

♦ Σαλάτα: Αγγούρι, ντομάτα και με λίγο λάδι θα «φορτωθείτε» μόνο 180 θερμίδες

♦ 1 κονσέρβα τόνος: 200 θερμίδες

♦ Αυγό με ψωμί: 1 αυγό με μια φέτα ψωμί δεν ξεπερνά τις 140 θερμίδες

♦ Γιαούρτι με λίγο μούσλι: Αν το γιαούρτι είναι πλήρες οι θερμίδες που θα πάρετε είναι μόνο 170


Πηγή:  www.lifezone.gr

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ