Χάστε κιλά εύκολα με τους 8 πιο απίθανους τρόπους

The-most-efficient-diet-plan-for-losing-weight-fast-The-rice-die-2

Θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε ότι λίγη ώρα ύπνου παραπάνω ή το μάσημα της τσίχλας θα μπορούσε να σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά;

Σύμφωνα με τους ειδικούς η δίαιτα αδυνατίσματος είναι τελικά πιο απλή υπόθεση από όσο νομίζετε. Βασιστήκαμε σε πρόσφατες επιστημονικές έρευνες και σας προτείνουμε πρωτότυπες και απλές ιδέες για να αδυνατίσετε! Διαβάστε πως:

1. Μασήστε τσίχλα !

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο επιστημονικό συνέδριο για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας, το μάσημα της τσίχλας πριν από το απογευματινό γεύμα, μπορεί να μας βοηθήσει να περιορίσουμε τις λιγούρες όταν ακολουθούμε δίαιτα αδυνατίσματος. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί αυτό συμβαίνει γιατί προάγει το αίσθημα κορεσμού. Πιο συγκεκριμένα τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα περιόρισαν τις θερμίδες που προσλάμβαναν από τα γεύματα τους κατά 25%.

Tips:

*Προτιμήστε τσίχλα χωρίς ζάχαρη όχι μόνο γιατί έχει λιγότερες θερμίδες αλλά και γιατί δεν βλάπτει και τα δόντια σας.

*Ακόμα καλύτερα μασήστε μαστίχα Χίου που εκτός από υπέροχη γεύση έχει και πολλαπλά θεραπευτικά οφέλη. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες η μαστίχα Χίου μπορεί να συμβάλλει στην καταπολέμηση του ελικοβακτηρίου του πυλωρού που ευθύνεται για το πεπτικό έλκος.

 

2. Μην κάνετε τίποτα, απλά κοιμηθείτε !

Σύμφωνα με τους ειδικούς ο ύπνος μπορεί να αποτελεί το «κλειδί» για το αδυνάτισμα. Πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου Λαβάλ που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο “Sleep” στην οποία συμμετείχαν 276 ενήλικες από 21 έως 64 ετών έδειξε ότι όσοι κοιμούνται 8 ώρες την ημέρα είναι πιο δύσκολο να αποκτήσουν περιττά κιλά. Από την άλλη όσοι κοιμούνται λιγότερο από έξι ώρες την ημέρα είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν αύξηση του βάρους τους. Συγκεκριμένα μέσα σε 5 χρόνια μπορεί να πάρουν μέχρι και 5 κιλά.

Tips:

*Αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε 8 ώρες συνεχόμενες μπορείτε να αναπληρώσετε το κενό με μεσημεριανή σιέστα.

*Σε περίπτωση που έχετε αϋπνία μπορείτε αφού συμβουλευτείτε το γιατρό σας να πάρετε κάποιο φυτικό σκεύασμα όπως λ.χ. βαλεριάνα.

3. Κάντε τη δίαιτα των σπηλαίων !

Όχι δεν σας προτείνουμε να μετακομίσετε στις σπηλιές ή να το ρίξετε στο κυνήγι για να εξασφαλίσετε το φαγητό σας, αλλά να τρώτε περίπου όπως οι πρόγονοί μας. Σε μελέτη που πραγματοποίησαν ειδικοί από το Ινστιτούτο Karolinska, δημιούργησαν ένα διαιτολόγιο με βάση τις διατροφικές συνήθειες των προϊστορικών ανθρώπων και ζήτησαν από 14 εθελοντές να το ακολουθήσουν για 3 εβδομάδες. Στο τέλος της έρευνας όλοι οι συμμετέχοντες στην έρευνα είχαν χάσει σχεδόν δύο κιλά. Η διατροφή τους σε αυτό το διάστημα ήταν πλούσια σε άπαχο κρέας, ψάρι, μούρα και καρύδια. Επιπλέον οι εθελοντές εμφάνισαν πτώση της αρτηριακής τους πίεσης.

Tip: Μπορείτε να εντάξετε τις παραπάνω τροφές στο διαιτολόγιο σας αλλά μην ξεχνάτε να ακολουθείτε πάνω από όλα μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς να αποκλείετε ομάδες τροφίμων. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί η απουσία σημαντικών ομάδων τροφίμων στην συγκεκριμένη δίαιτα (π.χ. τα δημητριακά) μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας.

 

Σας ενδιαφέρει: Διατροφικό πρόγραμμα για γρήγορη απώλεια βάρους

 

 

4. Το νου σας στα …Σαββατοκύριακα

Αν ακολουθείτε συχνά δίαιτες αδυνατίσματος ίσως να έχετε ήδη διαπιστώσει ότι αν ζυγιστείτε τη Δευτέρα το πρωί θα έχετε κάποια κιλά παραπάνω. Σύμφωνα με τους ερευνητές από το πανεπιστήμιο Ουάσιγκτον οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού τις δύο τελευταίες ημέρες της εβδομάδας ακόμη και όταν βρίσκονται σε δίαιτα.

Tip: Μπορείτε αντί να πάτε για φαγητό να αντιπροτείνετε στους φίλους σας εναλλακτικές προτάσεις για έξοδο όπως λ.χ. καφέ, θέατρο, σινεμά κτλ. Στην περίπτωση που δεν μπορέσετε να αποτρέψετε την έξοδο για φαγητό επιλέξτε κάποιο πιάτο που περιλαμβάνει η δίαιτα σας π.χ. ψάρι, κοτόπουλο ή κρέας. Αρνηθείτε ευγενικά αν οι γύρω σας προτρέπουν να δοκιμάσετε παχυντικά ορεκτικά. Παραλείψτε το επιδόρπιο και το γλυκό μετά το φαγητό.

5. Κρατήστε ημερολόγιο

Αμερικανοί επιστήμονες διαπίστωσαν σε πρόσφατη έρευνα ότι μπορούμε να χάσουμε Αν καταγράφετε τι τρώτε καθημερινά είναι πιο εύκολο να αδυνατίσετε.To διατροφικό ημερολόγιο μπορεί να σας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι και πότε τρώτε καθώς και τις θερμίδες που προσλαμβάνετε καθημερινά. Θα σας βοηθήσει να περιορίσετε τα τσιμπολογήματα και να διορθώσετε τις διατροφικές συνήθειες που σας παχαίνουν.

 

Tip: Μπορείτε να επισκεφτείτε τις παρακάτω διευθύνσεις για τυπώσετε τη φόρμα και να συμπληρώνετε καθημερινά το διατροφικό σας ημερολόγιο:

http://weightloss.about.com/cs/ourtoptips/l/blfooddiary.htm

http://www.bbc.co.uk/health/healthy_living/your_weight/reaching_diary.shtml

 

6. Νοστιμίστε το φαγητό σας

Το καλό φαγητό δεν παχαίνει! Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν οι επιστήμονες. Σύμφωνα με αμερικανική μελέτη τα μπαχαρικά που προσθέτουμε στο φαγητό μας, νοστιμίζουν το γεύμα μας, μας βοηθούν να αισθανθούμε πιο γρήγορα το αίσθημα κορεσμού και έτσι να μειώσουμε τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε.

 

Tips: Ανακαλύψτε ποιο μπαχαρικό πάει με το φαγητό σας:

Βοδινό κρέας: Δαφνόφυλλο, μαντζουράνα, μοσχοκάρυδο, κρεμμύδι, πιπέρι, θυμάρι, φασκόμηλο.

χοιρινό: πιπέρι, ρίγανη, κρεμμύδι, σκόρδο.

μοσχάρι: δάφνη, κάρυ, τζίντζερ, ρίγανη.

Κοτόπουλο: Tζίντζερ, ρίγανη, πάπρικα, δενδρολίβανο, θυμάρι κ.α.

Ψάρι: Kάρυ, πάπρικα, πιπέρι, άνηθο

 

7. Τρώτε αργά

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στο British Medical Journal on line first είναι πολύ πιο πιθανό να παχύνουμε όταν τρώμε βιαστικά παρά όταν τρώμε αργά. Σύμφωνα με τους ειδικούς αυτό συμβαίνει γιατί όταν τρώμε γρήγορα ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να λάβει το σήμα από το στομάχι ότι χορτάσαμε με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που πραγματικά χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Tips: Μην τρώτε στο πόδι. Αποφύγετε να φάτε όταν δεν έχετε χρόνο ή όταν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε και άλλες δουλειές παράλληλα. Μασάτε καλά την κάθε μπουκιά σας. Μην ξεχνάτε ότι η διαδικασία της πέψης ξεκινάει από το στόμα. Μετατρέψτε λοιπόν το γεύμα σας σε μια μικρή ιεροτελεστία. Έτσι και το φαγητό σας θα απολαύσετε και θα αδυνατίσετε πιο εύκολα

 

8. Ξε…γελάστε τη ζυγαριά !

Σύμφωνα νέα έρευνα, περίπου μία ώρα έντονου γέλιου ισοδυναμεί με περίπου 30 λεπτά γυμναστικής με βάρη. Μάλιστα, τα αποτελέσματα, όπως ισχυρίζονται οι επιστήμονες, μπορούν να είναι θεαματικά. Μέσα σε ένα χρόνο το συχνό γέλιο μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε 5 ολόκληρα κιλά, χωρίς διατροφικούς περιορισμούς. «Όταν ξεσπούμε σε γέλια είναι σαν να κάνουμε στον οργανισμό μας αεροβική άσκηση», αναφέρει χαρακτηριστικά η νευροεπιστήμονας δρ. Χέλεν Πίλσερ. Από τη μελέτη της δρ. Πίλσερ προέκυψε ότι μία ώρα δυνατού γέλιου «καίει» περίπου 100 θερμίδες, που αντιστοιχούν σε μια μικρή σοκολάτα. Επιπλέον, το γέλιο έχει και άλλα οφέλη για τον οργανισμό μας: ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και καταπολεμά το στρες.

Τι ακριβώς να κάνετε:

Εκτός από τα απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε όπως να δείτε μια κωμωδία ή να κάνετε παρέα με ανθρώπους που έχουν χιούμορ μπορείτε ακόμη να παρακολουθήσετε σεμινάρια γελωτοθεραπείας. Ακόμη και αν όλα τα παραπάνω δεν παίξουν καθοριστικό ρόλο στο αδυνάτισμα σίγουρα θα νοιώσετε καλύτερα.

→10 τρόποι να χάσετε τα περιττά κιλά στο...πι και φι!

→Οι 7 σούπερ αδυνατιστικές τροφές

→"Ξεφουσκώστε" χωρίς δίατα

 

Ακολουθήστε Μας

 

loading...