Κάντε τα παρακάτω και γλυτώστε τα κιλά του καλοκαιριού!

images/stories/pos-de-ta-parete-kila-kalokairi-center.JPG

Το καλοκαίρι είναι η κατάλληλη περίοδος για να χάσουμε κιλά, καθώς οι περισσότεροι είμαστε πιο δραστήριοι και έχουμε αμέτρητες...

 

… ευκαιρίες για άσκηση όπως οι περίπατοι και το κολύμπι. Πρέπει όμως να είμαστε και προσεκτικοί γιατί κρύβει πολλές παγίδες όπως τα παγωτά και οι ταβέρνες.

1. Μην στερήστε τα παγωτά , αλλά αποφύγετε και τις υπερβολές. Κάποιες φορές μπορείτε να ικανοποιήσετε την ανάγκη σας για κάτι δροσερό με ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα.

2. Μην μπαίνετε στον πειρασμό να ικανοποιείτε τη δίψα σας μόνο με μπύρες, παγωμένους καφέδες με ζάχαρη ή αναψυκτικά. Πίνετε νερό πρώτα όταν διψάτε, θα περιορίσει την ανάγκη σας για τα υπόλοιπα.

3. Τρώτε φρούτα για να ξεγελάτε την πείνα σας και έτσι θα κερδίζετε θρεπτικά συστατικά χωρίς να παίρνετε θερμίδες.

 

Γυμναστική: 6 λάθος πράγματα που σας…κρατάνε πίσω!

Μειώστε το σωματικό λίπος με 4 κινήσεις!

 

4. Αν θέλετε να φάτε παγωτό, προτιμήστε μια γρανίτα που συνήθως έχει λιγότερες θερμίδες.

5. Αν στην ταβέρνα δεν μπορείτε να αντισταθείτε στον πειρασμό των ορεκτικών παραλείψτε τουλάχιστον το κυρίως πιάτο.

6. Αν κάνετε δίαιτα αποφύγετε την χωριάτικη σαλάτα και προτιμήστε μια σαλάτα αγγούρι ντομάτα.

7. Όταν βγαίνετε έξω για ποτό δείξτε αυτοσυγκράτηση με τους ξηρούς καρπούς.

8. Προτιμήστε στικς λαχανικών.

 

Ακολουθήστε Μας

 

loading...