Express-επιστημονική δίαιτα χωρίς να πεινάτε! (6κιλα/μήνα)

images/stories/express-diaita-kardasakis.JPG

Μπορείτε να χάσετε τα περιττά κιλά γρήγορα και επιστημονικά χωρίς να κινδυνεύσει η υγείας σας με το παρακάτω πρόγραμμα διατροφής…

 

 

Επιστημονική επιμέλεια Καρδασάκης Ιωάννης κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος Πολυϊατρείου ΙΑ.ΣΥ

Αναμενόμενη απώλεια 3 - 6 κιλά/μήνα (αναλόγως την επιμονή σας…)

Τροφές προς περιορισμό κατά τη διάρκεια της δίαιτας

άσπρο ψωμί, μπαγκέτα, μπριός ψωμί, πατάτες, άσπρα μακαρόνια, ρύζι, κριθαράκι, κρέμα γάλακτος, σάλτσες και πολύ λαδερά φαγητά – κοκκινιστά, δημητριακά πρωινού, μπάρες δημητριακών με ζάχαρη, βούτυρο, μπισκότα, κράκερς, κριτσίνια, κρουασάν, σοκολάτες, αναψυκτικά, έτοιμοι χυμοί, κουλούρια, τυρόπιτες και ο,τιδήποτε με σφολιάτα ή ζυμάρι, πίτσες, ελληνικές πίτες και ζάχαρη στον καφέ.

 

2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ 

1η επιλογή:   1 ποτήρι γάλα 1,5 %   ή 1 γιαούρτι 2% ή 0%  

       + 4 κ. σούπας κουάκερ ή δημητριακά, ολικής με ίνες + 5 ξηρούς καρπούς

 

2η επιλογή: 1 φέτα ψωμί (30 gr) με 40 γρ τυρί 10% λιπαρά , σκέτο ή με γαλοπούλα βραστή – ανάλατη + 1 ποτήρι γάλα 0 ή 1,5% ή αντί γάλα πιείτε 1 μέτριο ποτήρι

χυμό φρέσκο

 

*Το γάλα μπορεί να αντικαθίσταται με 1 γιαούρτι

*Να πίνετε αρκετό νερό, πράσινο τσάι ή λουΐζα

 

ΣΝΑΚ - ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ…  

 

7-10 ξηρούς καρπούς ή   1 φρούτο = 10 - 12 κεράσια = 2 μικρά νεκταρίνια = 1 ροδάκινο = 2 φέτες πεπόνι = 1 μήλο (ή και τα 2 αν πεινάτε)

                                                        

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ…

Μια μερίδα όσο η παλάμη σας σε πρωτεΐνη, δηλ. κρέας – ψάρι – κοτόπουλο – μπριζόλα - (1) μπιφτέκι - μανιτάρια

+ σαλάτα (Μαρούλι, βλίτα, αμπελόφυλλα, τομάτα, μπρόκολο) σε 1 μέτριο πιάτο με 2 κουταλάκια γλυκού λάδι.

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ π.χ. â

Δευτέρα: ΛΑΔΕΡΟ

Τρίτη: ΨΑΡΙ

Τετάρτη: ΌΣΠΡΙΑ

Πέμπτη: ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ

Παρασκευή: ΖΥΜΑΡΙΚΑ

Σάββατο: ΨΑΡΙ

Κυριακή: ΚΡΕΑΣ

Παχυσαρκία: Τι μπορεί να προκαλέσει και η σωστή διαχείριση της                             

Top 10: Υγιεινά γλυκά με ελάχιστες θερμίδες!

Τι θεωρείται μια μερίδα; Οι τροφές και οι θερμίδες τους

 

ΑΠΟΓΕΥΜΑ …  

 

1 φρούτο εποχής ή 1 γιαούρτι ή 1 μπάλα παγωτό

 

ΒΡΑΔΥ – ΔΕΙΠΝΟ …    

 

Τα ΟΧΙ: Πίτσες, τηγανητά, σάλτσες, κρέμες, πολύ λαδερά, μακαρονάδες, βαριά κρεατικά. λαδερές πίτες

 

Επιλογές:

 

Ψητό ( 90-100 gr) με σαλάτα όπως το μεσημέρι ή ½ μερίδα φαγητό από το μεσημέρι, αν έχει περίσσευμα

ή   1 αυγό βραστό με 1 φρυγανιά ή μικρή φέτα ψωμιού και σαλάτα με 2 κουταλάκι γλυκού λάδι ή ομελέτα μόνο με λαχανικά

ή   1 τόνο-σαλάτα με 4-5 ελιές και κρεμμυδάκι φρέσκο (τόνος μέτριος= 110-150 γρ - σε νερό) και τυρί 40 γρ / ή ψαρομεζέ

ή   2 φέτες βραστή γαλοπούλα ή άλλο άπαχο ζαμπόν σε 1 μικρή φέτα πολύσπορου ψωμιού + σαλάτα με λίγο λάδι

ή   1-2 άπαχα καλαμάκια με σαλάτα (αν βγείτε έξω) ή Ceasars ή σαλάτα με χοιρινά φιλετάκια ( όχι dressing με μαγιονέζα )

ή   ψητά λαχανικά στο γκρίλ με ανθότυρο ή κατίκι ή μοτσαρέλλα ή ψητό τυρί … και 1 φετούλα ψωμί ολικής αλέσεως

ή   6 -7 γαρίδες ψητές καθαρισμένες ή βραστές ή σολομό φρέσκο ψητό ή καπνιστό (2) με σαλάτα εποχής και 2 κουταλιές γλυκού λάδι

ή   1 ντάκο (μέτριο) με άπαχο τυρί και σαλάτα, λίγο λάδι, τοματούλα, 4-5 ελιές, ρίγανη , κάππαρη / ή   μανιτάρια-λαχανικά

ή 1 μικρή πατάτα με άλλα βραστά λαχανικά, ελαφρύ dressing από λαδόξιδο, ρίγανη-θυμάρι, μουστάρδα, πιπέρι

 

 

Ακολουθήστε Μας