Θέλετε να τσιμπολογήσετε; 15 επιλογές με ελάχιστες θερμίδες!

Θέλετε να τσιμπολογήσετε; 15 επιλογές με ελάχιστες θερμίδες!

Τα περιττά κιλά τις περισσότερες φορές είναι αποτέλεσμα παρασπονδιών ή τσιμπολογήματος που…ξεφεύγει από τον έλεγχο μας...

 

Διαβάστε παρακάτω μια λίστα με επιλογές πους θα σας βοηθήσουν να «κόψετε» τις λάθος τροφές και τα ροφήματα που σας χαλάνε τη δίαιτα ή σας φορτώνουν με εκατοντάδες θερμίδες.

Αν νιώσετε την ανάγκη να φάτε και το γεύμα ή το δείπνο αργεί, μπορείτε να καταναλώσετε κάποιο σνακ ή μια γρήγορή και χαμηλή σε θερμίδες επιλογή. Το lifezone για αυτές τις καταστάσεις σας προτείνει:

Ζελέ : 1 μερίδα δεν ξεπερνά τις 80 θερμίδες

Χυμός πορτοκάλι: 1 ολόκληρο ποτήρι περιέχει έως 150 θερμίδες

Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Χωρίς ενοχές…Μόνο 120 θερμίδες

Μπανάνα: Αν και είναι παρεξηγημένη θα πάρετε μόνο 120 θερμίδες

Μους με κακάο: Δεν ξεπερνά τις 30 θερμίδες

Κορν Φλέικς: Αν βάλετε μισή μερίδα κορν φλέικς με λίγο γάλα θα πάρετε 160 θερμίδες

Τηγανητές πατάτες: Αν κάνετε αυτή την παρασπονδία φάτε μισή μερίδα για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

Πίτσα μαργαρίτα: 1 κομμάτι  δεν έχει περισσότερες από 150 θερμίδες

Τοστ: Βάλτε μόνο τυρί για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

1 μήλο: Μόνο 70 θερμίδες

Φρυγανιές με φέτα: 3 φρυγανιές με ένα μικρό κομμάτι φέτα περιέχουν 160 θερμίδες

Σαλάτα: Αγγούρι, ντομάτα και με λίγο λάδι θα «φορτωθείτε» μόνο 180 θερμίδες

1 κονσέρβα τόνος: 200 θερμίδες

Αυγό με ψωμί: 1 αυγό με μια φέτα ψωμί δεν ξεπερνά τις 140 θερμίδες

Γιαούρτι με λίγο μούσλι: Αν το γιαούρτι είναι πλήρες οι θερμίδες που θα πάρετε είναι μόνο 170

 

→Top 10: Υγιεινά γλυκά με ελάχιστες θερμίδες!

→Τι θεωρείται μια μερίδα; Οι τροφές και οι θερμίδες τους

Οι τηλε-τροφές και οι θερμίδες τους

 
 
 

Ακολουθήστε Μας

 

loading...