Όλες οι τροφές που πρέπει να καταναλώνονται κατά τη διάρκεια λήψης αντιβιοτικών!


lifezone trofes kata thn diarkeia lipsis antioviotikwn
Τα αντιβιοτικά είναι μια ισχυρή γραμμή άμυνας κατά των βακτηριακών λοιμώξεων. Ωστόσο, μερικές φορές...

...προκαλούν παρενέργειες, όπως γαστρεντερικές διαταραχές λόγω της καταστροφής που προκαλούν στην εντερική μικροχλωρίδα του εντέρουκαι μυκητιασική ανάπτυξη. Ορισμένα τρόφιμα μπορούν να μειώσουν αυτές τις ανεπιθύμητες παρενέργειες, ενώ άλλα μπορεί να τα κάνουν χειρότερα.

Εδώ θα ανακαλύψετε τι πρέπει και δεν πρέπει να τρώτε κατά τη διάρκεια και μετά από τη λήψη αντιβιοτικών.

1. Πάρτε προβιοτικά κατά τη διάρκεια και μετά τη θεραπεία:

Η λήψη αντιβιοτικών μπορεί να μεταβάλει την μικροβιακή αποικία στο έντερο, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε διάρροια που σχετίζεται με τα αντιβιοτικά, ειδικά σε παιδιά.
Ευτυχώς, αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η λήψη προβιοτικών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της διάρροιας που σχετίζεται με αντιβιοτικά (1).

Ωστόσο, δεδομένου ότι τα προβιοτικά είναι συνήθως βακτήρια τα ίδια, μπορούν επίσης να σκοτωθούν με τα αντιβιοτικά αν ληφθούν από κοινού. Έτσι, είναι σημαντικό να παίρνετε αντιβιοτικά και προβιοτικά με λίγες ώρες απόσταση.

Τα προβιοτικά πρέπει επίσης να ληφθούν μετά από μια σειρά αντιβιοτικών προκειμένου να αποκατασταθούν ορισμένα από τα υγιή βακτήρια του εντέρου που μπορεί να έχουν σκοτωθεί.

Μια μελέτη έδειξε ότι τα προβιοτικά μπορούν να αποκαταστήσουν την μικροβιακή χλωρίδα στην αρχική της κατάσταση μετά από λήψη αντιβιοτικών (2).

Εάν παίρνετε προβιοτικά μετά από αντιβίωση, ίσως είναι καλύτερο να παίρνετε ένα που περιέχει ένα μείγμα διαφορετικών ειδών προβιοτικών, και όχι μόνο ένα.


2. Τρώτε “ζυμωμένα” τρόφιμα:

Ορισμένα τρόφιμα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αποκατάσταση της εντερικής μικροχλωρίδας μετά λήψη αντιβιοτικών.

Τα “ζυμωμένα” τρόφιμα παράγονται από μικρόβια και περιλαμβάνονται σε αυτά, μεταξύ άλλων, το γιαούρτι, το κεφίρ και το τυρί.

Περιέχουν μια σειρά από υγιή βακτηριακά στελέχη, όπως το Lactobacilli, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση του μικροβίου του εντέρου σε υγιή κατάσταση μετά από αντιβιοτικά.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε γιαούρτι ή γάλα που έχει υποστεί ζύμωση έχουν υψηλότερες ποσότητες Lactobacilli στο έντερό τους και χαμηλότερες ποσότητες βακτηρίων που προκαλούν ασθένειες, όπως Enterobacteria και Bilophila wadsworthia (3).

Ως εκ τούτου, η κατανάλωση ζυμωμένων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας του εντέρου μετά τη λήψη αντιβιοτικών.


3. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες:

Οι φυτικές ίνες δεν μπορούν να αφομοιωθούν από το σώμα σας, αλλά μπορούν να αφομοιωθούν από τα βακτηρίδια του εντέρου, γεγονός που βοηθά στην τόνωση της ανάπτυξής τους.
Ως αποτέλεσμα, οι φυτικές ίνες μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση των υγιών βακτηρίων του εντέρου μετά από μια θεραπεία με αντιβιοτικά.

♦ Οι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι:
- Προϊόντα ολικής άλεσης
- Καστανό ρύζι
- Ξηροί καρποί
- Σπόροι
- Φασόλια
- Φακές
- Μούρα
- Μπρόκολο
- Αρακάς
- Μπανάνες
- Αγκινάρες

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα τρόφιμα που περιέχουν διαιτητικές ίνες δεν είναι μόνο ικανά να διεγείρουν την ανάπτυξη υγιών βακτηρίων στο έντερο, αλλά μπορούν επίσης να μειώσουν την ανάπτυξη ορισμένων επιβλαβών βακτηρίων.

Ωστόσο, οι διαιτητικές ίνες μπορεί να επιβραδύνουν τον ρυθμό που αδειάζει το στομάχι. Με τη σειρά του, αυτό μπορεί να επιβραδύνει το ρυθμό απορρόφησης των φαρμάκων (4).

Επομένως, είναι καλύτερο να αποφεύγετε προσωρινά τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες κατά τη διάρκεια της θεραπείας με αντιβιοτικά και αντ 'αυτού να εστιάζετε στην κατανάλωσή τους μετά τη διακοπή των αντιβιοτικών.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
1. Issa I, Moucari R. Probiotics for antibiotic-associated diarrhea: Do we have a verdict? World Journal of Gastroenterology : WJG. 2014;20(47):17788-17795. doi:10.3748/wjg.v20.i47.17788.
2. McFarland LV. Use of probiotics to correct dysbiosis of normal microbiota following disease or disruptive events: a systematic review. BMJ Open. 2014;4(8):e005047. doi:10.1136/bmjopen-2014-005047.
3. Veiga P, Pons N, Agrawal A, et al. Changes of the human gut microbiome induced by a fermented milk product. Scientific Reports. 2014;4:6328. doi:10.1038/srep06328.
4. Benini L, Castellani G, Brighenti F, et al. Gastric emptying of a solid meal is accelerated by the removal of dietary fibre naturally present in food. Gut. 1995;36(6):825-830.
stella katsiveli

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

20171024 bionat fb post contest tusfree d1