4 λόγοι που νιώθετε συνέχεια πεινασμένοι!

lifezone 4 logoi pou niwthete synexeia peinasmenoi
Η πείνα είναι το φυσικό συναίσθημα που υποδηλώνει ότι το σώμα χρειάζεται τροφή.

  Όταν είστε πεινασμένοι, το στομάχι σας μπορεί να "παραπονιέται" και εσείς να το αισθάνεστε άδειο. Παράλληλα, πολλοί άνθρωποι έχουν πονοκέφαλο, νιώθουν εκνευρισμό και αδυνατούν να συγκεντρωθούν.
  Υπάρχουν πολλές πιθανές εξηγήσεις γι 'αυτό, συμπεριλαμβανομένης μιας διατροφής που δεν έχει πρωτεΐνες, λίπος ή ίνες, καθώς και υπερβολική πίεση ή η αφυδάτωση.

Αυτό το άρθρο εξετάζει 4 λόγους για την υπερβολική πείνα:

1. Δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη:
  Η κατανάλωση αρκετών πρωτεϊνών είναι σημαντική για τον έλεγχο της όρεξης. Η πρωτεΐνη έχει ιδιότητες μείωσης της πείνας που μπορεί να σας βοηθήσουν να καταναλώνετε αυτόματα λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Παίζει ένα ρόλο στην αύξηση της παραγωγής ορμονών που σηματοδοτούν την πληρότητα και τη μείωση των επιπέδων των ορμονών που διεγείρουν την πείνα. Λόγω αυτών των επιδράσεων, μπορεί να αισθάνεστε πεινασμένοι συχνά εάν δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη. Πολλά διαφορετικά τρόφιμα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, επομένως δεν είναι δύσκολο να τα πάρετε αρκετά από τη διατροφή σας. Φροντίστε κάθε σας γεύμα να έχει πηγή πρωτεΐνης. Τα ζωικά προϊόντα, όπως το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια και τα αυγά, περιέχουν υψηλές ποσότητες πρωτεϊνών. Όπως επίσης τα γαλακτοκομικά προϊόντα και φυτικά τρόφιμα όπως τα όσπρια, τα καρύδια, οι σπόροι και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

2. Δεν κοιμάστε αρκετά:
  Ο επαρκής ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για την υγεία σας και τον έλεγχο της όρεξης. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του ανοσοποιητικού σας συστήματος και συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο πολλών χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου . Επιπλέον, ο ύπνος είναι ένας παράγοντας στον έλεγχο της όρεξης, καθώς βοηθά στη ρύθμιση της γκρελίνης, της ορμόνης που προάγει την όρεξη. Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα γκρελίνης, γι 'αυτό μπορεί να αισθάνεστε πιο πεινασμένοι όταν στερηθείτε τον ύπνο. Ακόμα, η επίτευξη επαρκούς ύπνου συμβάλλει επίσης στην εξασφάλιση επαρκών επιπέδων λεπτίνης, η οποία είναι μια ορμόνη που προάγει το αίσθημα της πληρότητας . Για να διατηρήσετε τα επίπεδα της πείνας σας υπό έλεγχο, συνιστάται γενικά να έχετε τουλάχιστον οκτώ ώρες συνεχούς ύπνου κάθε βράδυ.

3. Καταναλώνετε πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες:
  Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες έχουν υποστεί επεξεργασία και στερούνται φυτικών ινών, βιταμινών και άλλων θρεπτικών συστατικών. Μία από τις πιο δημοφιλείς πηγές ραφιναρισμένων υδατανθράκων είναι το λευκό αλεύρι, το οποίο βρίσκεται σε πολλές τροφές με βάση το σιτάρι, όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά και το λευκό ρύζι. Τρόφιμα όπως τα αναψυκτικά, η ζάχαρη, τα γλυκά και τα προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, τα οποία παρασκευάζονται με επεξεργασμένα σάκχαρα, θεωρούνται επίσης ως επεξεργασμένοι υδατάνθρακες. Δεδομένου ότι οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες δεν είναι πλήρεις σε φυτικές ίνες, το σώμα τους μεταβολίζει πολύ γρήγορα. Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο μπορεί να πεινάτε συχνά, μιας και δεν προάγουν σημαντικά αισθήματα πληρότητας . Επιπλέον, η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων μπορεί να οδηγήσει σε απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας, το οποίο επάγει έκκριση ινσουλίνης σε αυξημένα επίπεδα, μιας ορμόνης υπεύθυνης για τη μεταφορά σακχάρου στα κύτταρα σας . Όταν μια μεγάλη ποσότητα ινσουλίνης απελευθερώνεται ταυτόχρονα σε απόκριση του υψηλού σακχάρου στο αίμα, προσπαθεί να απομακρύνει γρήγορα το σάκχαρο από το αίμα σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε απότομη πτώση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Οι διακυμάνσεις του σακχάρου στο αίμα σηματοδοτούν ότι το σώμα χρειάζεται περισσότερη τροφή, κάτι που είναι άλλος ένας λόγος για τον οποίο μπορεί να αισθάνεστε συχνά πεινασμένοι.

4. Δεν πίνετε αρκετό νερό:
  Η σωστή ενυδάτωση είναι εξαιρετικά σημαντική για τη γενική υγεία σας. Η κατανάλωση αρκετού νερού έχει πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της προαγωγής της υγείας του εγκεφάλου και της καρδιάς και της βελτιστοποίησης της απόδοσης στην άσκηση. Επιπλέον, το νερό διατηρεί το δέρμα και το πεπτικό σας σύστημα υγιές. Το νερό είναι επίσης αρκετά σημαντικό στον έλεγχο της όρεξης. Πολλές φορές διψάτε και αντί για νερό καταναλώνετε τροφή και αυτό γιατί, όταν λέιπει νερό από το σώμα, αυτό ο εγκέφαλος το αντιλαμβάνεται σα μορφή κόπωσης. Σε κάθε μορφή κόπωσης που προκύπτει, αντανακλαστικό του οργανισμού είναι η πείνα. Έτσι, αντί για νερό καταναλώνουμε τροφή, ενώ στην πραγματικότητα διψάμε. Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε ενυδατωθεί σωστά, μετρήστε τουλάχιστον 2 λίτρα υγρών την ημέρα και παρακολουθήστε το χρώμα των ούρων σας. Όταν σκουραίνουν, καταναλώστε άφθονο νερό. Η κατανάλωση πολλών πλούσιων σε νερό τροφών, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων και των λαχανικών, θα συμβάλει επίσης στις ανάγκες σας ενυδάτωσης.
stella katsiveli

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

20171024 bionat fb post contest tusfree d1