Άγχος, συγκέντρωση και ενέργεια στην προετοιμασία για Πανελλήνιες;

images/stories/panelladikes-center.JPG

Ποια η γνώμη της Διατροφολόγου για τα βότανα και τα θρεπτικά συστατικά που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις καλύτερα;

 

Οι Πανελλήνιες πλησιάζουν και τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις έχουν να διαχειριστούν την κόπωση, το άγχος και την ένταση αυτής της ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου! Το καλό φαγητό και η ξεκούραση σε συνδυασμό με κάποια φυσικά συμπληρώματα διατροφής, μπορούν να ενισχύσουν εξαιρετικά αυτή την προετοιμασία των μαθητών! Και βέβαια είναι σημαντικό να διαλέγουμε 100% φυσικά συμπληρώματα διατροφής, χωρίς καθόλου πρόσθετα και συντηρητικά.

Ρωτήσαμε την Ελίνα Μούστου, Κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο MSc, για το ποια συμπληρώματα διατροφής και με ποιον τρόπο το καθένα μπορεί να βοηθήσει ένα μαθητή και μας απάντησε:

  1. 1.Rhodiola Rosea: όλο και πιο πολύ την ακούμε τελευταία. Σε τι μπορεί να βοηθήσει ένα μαθητή?

Η χρήση αυτού του βοτάνου είναι ιδανική για ανθρώπους με έντονη νοητική εργασία, όπως κατά την περίοδο των Πανελλήνιων εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της γνωστής προσαρμιογόνου δράσης του σε συνθήκες στρες, μειώνει το άγχος και τα συμπτώματά του, όπως η αϋπνία, η κεφαλαλγία, η ευερεθιστότητα και η ατονία. Η μνήμη ενισχύεται, καθώς και η πνευματική συγκέντρωση. Το νευρικό, ανοσοποιητικό και καρδιαγγειακό σύστημα επωφελούνται από τις πολυφαινόλες, τα φαινυλοπροπενοειδή, καθώς και τις λοιπές 86 ουσίες που περιέχει το συγκεκριμένο βότανο. Συστήνεται ειδικά και για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης και το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης.

  1. 2.Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για το ginkgo biloba και τη συσχέτισή του με τη βελτίωση της μνήμης. Αληθεύει και ποιες άλλες ευεργετικές ιδιότητες έχει για τον ανθρώπινο οργανισμό;

Η ικανότητα συγκέντρωσης και η μνήμη ενδυναμώνονται σημαντικά με τη λήψη αυτού του βοτάνου! Αυτό επιτυγχάνεται με τη βελτίωση της αιματικής ροής προς τον εγκέφαλο και τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές αυτού του πανάρχαιου φυτού, γνωστό εδώ και χιλιάδες χρόνια στην Κινεζική Ιατρική. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για μαθητές αλλά και φοιτητές που στοχεύουν στην ενίσχυση της πνευματικής και εγκεφαλική λειτουργίας. Ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ! Το βότανο αυτό συστήνεται και για την κατάθλιψη, τη γεροντική άνοια, τη δύσπνοια, τον χρόνιο βήχα, αλλά και το σύνδρομο Raynaud, η εκφύλιση της ωχρής κηλίδας και η λεύκη. Προτιμήστε συμπλήρωμα Ginkgo Biloba με όλο το φύλλο και όχι εκχύλισμα του φυτού.

  1. 3.Τα ω-λιπαρά οξέα μπορούν να ενισχύσουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες;

Πολύς λόγος έχει γίνει τα τελευταία χρόνια για τα ω λιπαρά οξέα (ω-3, ω-6, ω-9 και τελευταίως τα ω-7), γνωστά και ως «καλά» λιπαρά, και τη συσχέτισή τους με την καρδιαγγειακή υγεία. Η αντιθρομβωτική τους δράση έχει μελετηθεί και στοιχειοθετηθεί ευρέως, όμως, αυτό που είναι λιγότερο γνωστό είναι ότι τα λιπαρά οξέα αποτελούν δομικό συστατικό των νευρικών κυττάρων και, έτσι, σε συνδυασμό με μια μεσογειακή διατροφή βελτιώνουν τη μνήμη και τις νοητικές επιδόσεις και την πνευματική ευστροφία! Επιπρόσθετα, ο ρόλος τους είναι καταλυτικός στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, σε συμπτώματα κατάθλιψης, καθώς και ενάντια στον καρκίνο και σε αυτοάνοσα νοσήματα.

  1. 4.Τέλος, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β εμπλέκονται στη βελτίωση των νοητικών λειτουργιών και της καλύτερης διαχείρισης του άγχους;

Έχει φανεί ότι η ανεπάρκεια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β μπορεί να οδηγήσει σε εμφάνιση ή αύξηση του άγχους, κατάθλιψης, της κόπωσης και σύγχυσης. Απαραίτητες, λοιπόν, για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και την καλή ψυχολογία είναι οι Β2 και Β3, (η κάθε βιτ. Β περιέχει διαφορετικά συστατικά), όμως, επειδή δρουν συνεργιστικά μεταξύ τους είναι καλό να λαμβάνονται στο σύνολό τους και ταυτόχρονα για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Καθώς είναι απαραίτητες για τις μεταβολικές διαδικασίες και έχουν προστατευτική δράση για το νευρικό σύστημα, συστήνονται σε καταστάσεις έντονου στρες, πέραν της ευεργετική δράσης στο πεπτικό σύστημα, τη νεφρική λειτουργία και την καρδιαγγειακή υγεία.

Η ΒΙΟΝΑΤ προτείνει 5 μοναδικά προϊόντα, 100% φυσικά, χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά. Βρείτε ποια σας ταιριάζουν καλύτερα:

TERRANOVA Rhodiola Root 300mg: για ενίσχυση της πνευματικής συγκέντρωσης, της διαύγειας και της μνήμης, μειώνοντας το άγχος και την ευερεθιστότητα

 

TERRANOVA Ginkgo Leaf 500mg: για ενίσχυση της πνευματικής και εγκεφαλική λειτουργίας.

 

TERRANOVA Omega Oil 3-6-7-9: δομικό συστατικό των νευρικών κυττάρων και, έτσι, σε συνδυασμό με μια μεσογειακή διατροφή βελτιώνουν τη μνήμη και τις νοητικές επιδόσεις και την πνευματική ευστροφία!

 

TERRANOVA B-Complex with Vitamin C: απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και την καλή ψυχολογία, καλύτερη διαχείριση του άγχους, της κατάθλιψης, της κόπωσης και της σύγχυσης.

TERRANOVA Life Drink: για ενέργεια, τόνωση και ευεξία όλη την ημέρα! Μια πραγματικά μοναδική σύνθεση με εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία ολόκληρων υπερτροφών και βοτάνων (όχι εκχυλίσματα), όπως

- σπιρουλίνα και χλωρέλλα

-10 διαφορετικά αντιοξειδωτικά berries (ιπποφαές, ακάι μπέρρι, κλπ)

-2 είδη μανιταριών (shitake & γανόδερμα)

-ωμέγα 3-6-9 από λιναρόσπορο, μποράγκο και ελαιόλαδο

-10 φρέσκα ψυχρής ξήρανσης λαχανικά

-7 διαφορετικά πεπτικά ένζυμα

-5 τύπους προβιοτικών με πρεβιοτικά.

 

Συνδυάστε το με την πολυβιταμίνη TERRANOVA Full-Spectrum και δείτε τη διαφορά στη διάθεση, την αντοχή και τη διαύγεια μέσα σε όλη την ημέρα.

 

Για συστάσεις σχετικά με τα παραπάνω συστατικά αναφορικά στη δοσολογία τους και τη λήψη τους δείτε στις σχετικές σελίδες των προϊόντων και ρωτήστε τον διαιτολόγο και τον φαρμακοποιό σας!

 mnimi-enisxisi

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ